۱۳۹۰ مهر ۲۴, یکشنبه

رویایی شیرین امـــــــا دست یافتنی

دیشب خواب زیبایی دیدم. می دونم بیان خواب در فضای مجازی شاید از دید بسیاری کار سبکی باشه. اما این خواب شاید در محتوا با دیگرها متفاوت بنظر برسه.
اما شرح مطلب ...
در خواب دیدم که رژیم کنونی ایران [بالاخره] سقوط کرده. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل و ارتش ملی در شهرهای بزرگ حفاظت مراکز حساس و استراتژیک رو بدست گرفته بودند. احزاب به فعالیت های حزبی و گروهی در رسانه ها می پرداختند، و خودشون رو برای انتخابات آزاد آماده می کردند. و بسیاری چیزهای دیگه ای که شاید در بیداری بسیار بهشون فکر کرده یا شنیده بودم رو فیلم وار در اون خواب طلایی می دیدم. خلاصه لحظات شیرینی رو توی خواب تجربه می کردم. اما حیف که شب سررسید، و با اینکه در این روز تعطیل طبق عادت همیشگی کمی دیرتر بیدار شدم، سرانجام با اون رویای شیرین خداحافظی کردم!!!
از صبح این صحنه ها من رو رها نکردند، و خواستم با هم میهنان در میونش گذاشته باشم.
واقعاً آیا به واقعیت مبدل خواهند شد؟ اما گمون نمی کنم شُدنی نباشند! یک عزم ملی میخواد. عزمی برای تغییر برای بهتر شدن، یا بهتر بگم بهتـــریــــن شدن! اون روز دور نیست عزیزان. میاد همونطور که در جاهای دیگه اومد. یه کمی همت میخواد. دست به دست هم ایرانمون رو از دست این حرامیان از خدا بی خبر آزاد کنیم، و سپس آبــــــــــــــاد کنیم.
پیروزی از آنِ ماست V
ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر