۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

پاسخ شاه ایران به آلمان ها: ایرانی باید آقایی بکند

بد نیست نقل قولی از آن فرزانۀ میهن پرست بشنویم:

نقل است که پس از جنگ جهانی دوم و پیروزی متفقین، آلمان ها به تهران آمده و حضور شاهنشاه مشرف شدند.

و اما غرض چه بود؟

آنها از شاه ایران چنین تقاضا کردند، که چون شمار فراوانی از مردان آن سامان(آلمان) در جنگ کشته شده، و پنداشت انقراض نسل آریا قوت گرفته بود، از ایران برای پیوند زناشویی با زنان آلمانی طلب کمک شد. هدف تداوم نژاد آریا در آن کشور بود.

اما چه شد؟

شاه ایران از نمایندگان و فرستادگان آلمان پرسید: آیا ایرانی را تنها برای تولید نسل می خواهید، یا خواستار آنید که برایتان کار هم بکند؟

پاسخ چنین بود: کار هم بکند!

ایشان روی به آنان کرده و فرمود: ایرانی باید در آنجا و هر کجای دنیا آقــــــــایـــــــی بکند.

این بود که روی به ترکیه آوردند.

خدایش بیامرزاد و روانش را شاد بگرداناد.

ارسال به بی رنگی

۴ نظر:

  1. dast bardar dooste aziz az in hame khorafe o sade lohi, chera inghadr ma irani ha alaghe dari ye nafar ro bozorg konim va benshoonim rooye saremoon va in ejazaro bedim ke har kari khast ba ma bekone, hala che fargh mikone akhondo mazhabi bashe behesh begim emam ya bi din bashe o begim shah, vaghean bas nist????

    پاسخحذف
  2. این سخن یا نقل مطلب اساس ارزشی ملی گرایانه دارد که در پادشاه فقید بود و در آخوند نیست! خرافات را در چاه جمکران و نقش حاصله از پسابۀناودان روی دیوار باید دید. این را بگویم که هدف بزرگ کردن نبوده و نیست، چرا که تاریخ خود بخوبی داوری می کند. امروز ایرانی برای سیر کردن شکم حتی به لواط نیز تن می دهد! دختر و زن فروشی که دیگر چندان نمای ضد ارزش ندارد در جامعۀ آفت زدۀ ما!!!! در خارج از مرزهای ایران هم که قابل گفتن نیست!!!
    در سال های پیش از انقلاب منحوس اسلامی، کسی که به خارج سفر می کرد از ارج والایی برخوردار بود. اما امروز چه؟ انگشت در فرج بانوان می کنند، که مبادا مواد مخدر جاسازی کرده باشند!!! این ها حاصل از منش آن بزرگمردانی بود که به ایران و منزلت ایرانی می اندیشدند، که امروز هر دویمان از آن عاری هستیم! چه بگویم زین همه درد ...

    پاسخحذف
  3. نوشته شده ایرانیان را برای ازدیاد نسل آریایی می خواستند و کار چون شاه قبول نکرد رفتند سراغ ترکیه . سوال من این است آیا آن ها آریایی هستند؟

    پاسخحذف
  4. بله دوست عزیزم. تقریباً همۀ اقوام اروپایی، تبار هند و اروپایی و آریایی دارند. ترکیۀ امروزی نیز پیش از اسلام جزء قلمرو حکومتی ایران بود، که سپس به امپراطوری روم شرقی(بیزانس) تعلق یافت،و پس از کوچ ترکان از ترکستان باختر چین در روزگار سلجوقیان(800 سال پیش) به آسیای میانه(ترکمنستان و ازبکستان امروزی) و پس از آن به باختر دریای مازندران، در مناطق آذرآبادگان و ترکیۀ امروزی، توانستند قدرت را در این منطقه بتدریج بدست گیرند، و امپراطوری بیزانس را سرنگون نموده، و امپراطوری عثمانی را پایه نهند. اما شمار ترکان چشم بادامی در آنجا بسیار اندک ماند، و مردم آن سامان نژاد آریایی خود را همواره داشته اند.

    پاسخحذف