۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

بالاترین و امیدی برای مجاهدین ـ چند پرسش از مدیران بالاترین

در این چند ماه کاربران بینندۀ بسیاری از هجمات و حملات ناباورانه ای از سوی ادمینان و دست اندرکاران سایت بالاترین بوده، که قطعاً زیان های روحی و آسیب های جبران ناپذیری را به آنان، و بویژه حامیان راستین این سایت وارد ساخته است. از آنجا که این سایت همواره و همچنان توسط کاربران پشتیبانی، و به افزایش سطح کمی و کیفی آن کمک شده است، قطعاً این موضوع بمنزلۀ شوکی بر پیکر آن همراهان می باشد.
روز دهم آذرماه (سه روز پیش) لینکی توسط یکی از کاربران که مشاهده و گزارش فعالان حقوق انسانی در خصوص مجاهدین خلق ایران انعکاس خبری یافت، توسط بالایاران زدوده شد، که خشم بسیاری را در این بدنه برانگیخت. در ادامه که کاربر مزبور طرح گلایه کرد، در بخش نظرات روشن شد که شخصی بنام محمد با آیدی های متعددی نظیر d.agnostic بالایار18 نیز سمت گرفته، و همواره در دو جبهۀ نظرات اعلام موجودیت و پرخاشگری، و در بخش فنی اِعمال زور می نماید! این موضوع بوسیلۀ کاربران به زیبایی کشف و خنثی گردیده، که نیاز مقتضی در راستای پاسخگویی مدیران ارشد سایت بویژه شخص مهدی یحیی نژاد مطرح و به تکرار بازگفته شده، که تاکنون هیچ پاسخی از آن سو دلگرمی را پدید نیاورده است.
این جستار کوشیده تا چند پرسش صریح و روشن از آنها بیان دارد:
  1. نظر به اینکه این سایت همواره تلاش کرده تا موضع بی طرفی سیاسی اختیار، و در راستای خبررسانی ارائۀ خدمت نماید، پدیده های اینچنین برتافت کاربران را غیرممکن می سازد.
  2. از آنجا که برای مدیران بالاترین همواره رعایت قوانین و ضوابط سایت از اهمیت بی وصف برخوردار بوده، که همیشه تأکیدها بطرق گوناگون گوشزد شده اند، چرا برخی برخوردار از چند آی دی بوده، و می توانند به این سایت آمد و شد نموده، و به فعالیت های گروهی نیز در راستای مقاصد ایدئولوژیک بپردازند؟
  3. از آنجا که این گروه همچنان در فهرست گروهای تروریستی کشور ایالات متحدۀ امریکا بوده، و سرورهای پشتیبان این سایت نیز در همان کشور مستقر است، چگونه تروریست ها ـ از دید مراجع سیاسی و دولتی امریکا ـ در این سایت صاحب مناسب حساس گردیده اند؟
  4. و نیز بنابر آنچه که همگان از این گروه و فعالیت هایش آگاهند، اعتماد و اطمینان به آنان کمی درخور تردید است. پس امنیت کاربران که این سایت در خود جای داده است، چگونه تضمین می گردد؟
این پرسش ها و سایر پرسش های کاربران دیگر را باید مدیران سایت به سرعت پاسخ گویند، ورنه از راه های قانونی ورود به عمل خواهد شد.
ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر