۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

خدئۀ مسئولان نظام برای عدم صدور مجوز راهپیمایی ٢۵ بهمن

روز گذشته در احتمال به خدئۀ عَمر و عاص های بلوک قدرت حاکمه، در ارتباط با عدم صدور مجوز جهت برپایی تظاهرات صلح آمیز شهروندان تهرانی در روز ٢۵ بهمن، در راستای حمایت از قیام و حرکت مردمی و آزادیخواهانه در دو کشور مسلمان منطقه(مصر و تونس)، که از سوی آقایان موسوی و کروبی درخواست شده، نگرانی خود را در نوشته ای آشکار نمودم، که بی سبب هم نبود. همانگونه که هم میهنان ارجمند آگاهی دارند، امروز غلامحسین محسنی اژه ای(داستان تهران)، در گفتگویی همین نکته را از شنیده ها گذرانید، و ضمن رد درخواست مطروحه چنین اعلام نمود، که شهروندان تهرانی برای حمایت از مردم مصر و تونس ـ در صورت تمایل ـ می توانند در روز ٢٢ بهمن به خیابان ها درآیند.

البته جای پرسش است، که آیا آقای اژه ای با حفظ سِمَت، به مقام سخنگوی وزارت کشور منصوب شده، که به درخواست از آن وزارتخانه پاسخ گفته است؟! به هر روی این نکته قطعاً نظر مسئولان نظام بوده، و دیر یا زود از سوی مرجع رسیدگی کننده اعلام می گردد، که نامبرده در این امر پیش دستی کرده است.

باری... همانطور که پیشتر گفته شد، یکی از راهکارهای پیش رو آن است که گفته شود، منظور از راهپیمایی در روز ٢٢ بهمن، پاسداشت روز پیروزی انقلاب و دستاوردهای شهیدان و خیل توده های مردمی در سال 57 بوده، و تحت هیچ عنوان سازشی با سایر مقولات، اعم از مسائل موجود در دیگر کشورها نداشته و ندارد. باید به آن فهمانید که، روز«٢٢ بهمن، روز انقلاب اسلامی در ایران» است، و تنها به کشور و مردم ایران مختص می باشد و بَـــس.

ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر