۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

سه نکتۀ ایمنی برای تظاهرات روز اوّل اسفند

همشهریان و هم میهنان آزادیخواه ارجمند؛

اکنون که فراخوانی بجهت حضور پر شور شما آزادیخواهان غیور میهن به منظور گرامیداشت روز هفتم شهدای آزادیخواه از سوی فعالان جنبش سرفراز سبز ایران برای روز یکشنبه یکم اسفند ماه اعلام گردیده است، توجه تان را به نکاتی ایمنی جلب می نمایم.

از آنجا که این رژیم دژمخوی بی رحم و شفقت ولایی هیچ امیدی به ماندگاری بر قدرت و حکومت را نداشته، و دیوانه وار عزم خویش را جزم بر رویارویی جدی با معترضان خیابانی و بکارگیری از حربۀ تیراندازی مستقیم بسوی مردم بی دفاع را کرده است، سه نکته افزون بر نکات ایمنی از پیش گفته شده شایان تذکر جدی است.

نکات بازگو شده از این قرارند:

1. چند کتاب قطور(کلفت) را زیر لباس خود با بهره گیری از یک پارچۀ بلند(ملحفه)، در ناحیۀ سینه و شکم گذاشته و بسته، تا در صورت اصابت گلوله، آسیب جدی به شما وارد نیاید. با گذاشتن چهار کتاب، آن ناحیه بطور کامل پوشش داده می شود. بجای کتاب از هر آنچه که به ذهنتان می رسد بهره بگیرید.

2. از کلاه ایمنی(کاسکت) که برای موتور سواری، و آنچه که در صنایع ساختمانی بکار گرفته می شوند، بهره جسته، تا اصابت گلوله و باتوم را بی اثر نماید.

3. تا حد توان از درگیری با نیروهای امنیتی بپرهیزید. اما اگر چنانچه بر شما یورش آوردند، بکوشید تا آنها را خلع سلاح نموده، و سلاح و باتومشان را پس از تصاحب، در جوی های آب کنار خیابان اندازید، تا بیم و هراس برای حضور دوباره در برابر معترضان را موجب شود.

هم میهنان گرامی؛ با رعایت کامل اصول ایمنی، از جان خود محافظت نموده، تا با بیم کمتر جانی، گام در میدان کارزار با این دیو سرشتان ساندیس خور بگذارید. مراقب جان خویش تا جایی که در توانتان است باشید.

همانگونه که تظاهرات ٢۵ بهمن را بخوبی پوشش تبلیغی داده اید، اول اسفند را نیز با همان کیفیت و کمیت به انجام برسانید. سایه و لطف یزدان بر شما راست قامتان سلحشور مستدام باد.

ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر