۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

باید به نکات ایمنی در تظاهرات ها بیشتر توجه داشته باشیم

عزیزان هم میهن؛

در تظاهرات روز بیست و پنجم و روزهای دیگر، توجه به نکات ایمنی را از یاد نبرده، و آنها را قویاً جدی بگیرید. به دیگران هم بگویید، تا از هراسشان کاسته شده، و آسوده تر گام در میدان کارزار نهند.

نکات ایمنی بشرح زیرند:

  1. تا جایی که امکان دارد از ماسک، صورتک(پارچۀ سبز) و عینک دودی(آفتابی) بهره برداری کنید تا قابل شناسایی نباشید.
  2. دست در دستان یکدیگر حرکت کنید، و از یکدیگر جدا نشوید.
    • تا می توانید در دسته جات 50 نفره به بالا و در کنار یکدیگر بوده و حرکت کنید، تا مزدوران ساندیس خور به شما یورش نبرده و آسیب وارد نیاورند.
  3. هر آینه که به کسی حمله شد، از او غافل نشده، و با نفرات در دستۀ خود و شمار بالا به یاریش بشتابید.
    • نترسید آنها تاب و توان رویارویی با شمار بسیار شما را نداشته، و بی گمان با دیدن ده ها تن، یک تن را رها کرده، پا به فرار خواهند گذاشت.
  4. تا جایی که امکان دارد از خشونت اجتناب کنید، اما بخوبی از خود دفاع نمایید. به مزدوران رژیم بگویید شما برادران و هم میهنان مایید، پس از خشونت بدر آیید. اما اگر خشونت ورزیدند، بر آنان بتازید.
  5. در زیر کاپیشن و کت خود، لباس های گرم بپوشید، تا در صورت بروز نشانه آنرا بیرون آورده، تا لباس هایتان شناسایی شما را ممکن نسازند.
    • حتی المقدور در یک ساک دستی یک کت یدکی همراه داشته باشید.
    • بانوان نیز با خود یک چادر یا لباس رویی دیگر(مانتو) همراه داشته باشند.
  6. کسانی که با خودرو در اطراف محل های تجمع تردد می نمایند، با بند آوردن ترافیک به یاری تظاهراتچیان پرداخته، و از حضور و یورش سرکوبگران ممانعت بعمل آورند.

اگر موارد دیگری نیز به ذهن های شما می رسد، به دیگران منتقل نمایید. حق یار و یاورتان باد. به امید ایرانی آزاد برای فرداهای خود و فرزندانمان

ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر